Compliance Business Partner

Are you our new colleague?

Har du styr på GDPR og praktisk erfaring med at sikre persondata?

Så har vi en spændende stilling til dig som Compliance Business Partner, hvor du skal hjælpe vores organisation med at kvalitetssikre og operationalisere GDPR.

About the job?

Hos BC Hospitality har vi det seneste år, som så mange andre, arbejdet på at implementere de nye GDPR regler og sikre at samtykkeerklæringer, personale politikker etc. er rettet ordentligt til. Dette er jo dog kun formaliteterne og vi vurdere at vi får brug for hjælp med at operationalisere disse tiltag i vores dagligdag på hoteller og messe centrer.

Hvis vi ikke bare vil overholde reglerne, men rent faktisk “leve efter” hensigten med reglerne, kræver dette en fokuseret indsats. Derfor søger vi en compliance business partner, der kan rådgive og assistere vores ledere med at implementere disse nye tiltag i de forskellige organisatoriske enheder.

Vi tilbyder dig et selvstændigt job, hvor du selv planlægger din tid og dine opgaver. Du bliver en del af vores Finance afdeling med gode kollegaer og du vil referere direkte til vores CFO.

Dit primære kontor vil være i Bella Center Copenhagen, men du vil også have dage, hvor du fysisk arbejder på kontoret på et af vores 3 hoteller.

Tasks

Dine opgaver bliver bl.a. at:

  • Være GDPR kontaktperson og sparringspartner for alle dine kollegaer
  • Undervise og sikre GDPR awareness på alle lokationer
  • Holde dig opdateret på ændringer, GDPR krav og nye regulativer
  • Bistå ved Databehandleraftaler og kontrakter
  • Implementere og videreudvikle vores ny indkøbte compliance tool
  • Håndtere anmodninger om indsigt, databrud og tilsyn med databehandlere
  • Implementere et GDPR årshjul, herunder intern auditering
  • Rapportering og status

About you

Kandidaten til denne stilling skal kunne levere specialiseret juridisk rådgivnings arbejde indenfor implementering af den nye persondataforordning (GDPR). Da sparringen primært kommer til at være med vores management team kræver jobbet en selvsikker kandidat, der tror på egen kompetencer og effektivitet.

Stillingen kræver desuden en opmærksomhed over for detaljer, der ligger over gennemsnittet og en interesse for at udføre arbejdet fuldstændig korrekt, med øje for interne og eksterne deadlines. Tillige kræver jobbet en god arbejdshastighed, da vi i videst muligt omfang vil holde vores operationelle ledere så kort tid i implementerings-processen, som muligt.

Vi leder derfor efter en kandidat der sætter en ære i at levere en koncentreret, kompentent og effektiv arbejdsindsats i implementerings faserne og tillige formår at levere en fokuseret detaljeorient indsats i planlægning og forberedelses faserne.

For at du kan komme i mål med dine projekter, sørger vi for en grundig oplæring i organisationen og dine arbejdsområder, hyppig mulighed for sparring med vores CFO, som vil fungere som din nærmeste leder og et roligt arbejdsmiljø der tillader den fornødne fordybelse.

Som person er du:

  • Udadvendt, proaktiv og med gennemslagskraft
  • Dygtig til at kommunikere og formidle GDPR, så alle kan være med
  • Struktureret og løsningsorienteret
  • Har praktisk erfaring med implementering af GDPR, gerne fra detail, hospitality eller IT
  • Analytisk i dit mindset og har god forståelse for tekniske løsninger
  • Selvkørende med en skarp sans for prioritering

NB. Vi vægter kompetencer over en specifik uddannelsesmæssig baggrund. Kan du se dig selv i beskrivelsen, så ser vi frem til at høre fra dig.

About the company

I BC Hospitality Group A/S værdsætter vi mangfoldighed og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, handicap, etnisk baggrund, religion og seksuel orientering.

NB. 

  • Tiltrædelse hurtigst muligt. Vi holder samtaler løbende til vi har fundet den rette kandidat.
  • Løn efter kvalifikationer.
  • Attraktive ansættelsesvilkår med bl.a. pension og sundhedsforsikring og personalegoder
  • Familievenlige arbejdstider

BC Hospitality Group, has more than 1,580 hotel rooms, 162 meeting and conference rooms and approx. 200,000 square metres of conference, meeting and event facilities with capacity for more than 30,000 people.

BC Hospitality Group has approximately 2,000 employees, of whom approximately 750 are permanent staff and an annual revenue of almost DKK 1 billion.

BC Hospitality Group A/S is one of Denmark's largest companies within hotels, conferences, trade fairs and hospitality. The company consists of: Bella Center Copenhagen, Scandinavia’s largest exhibition and conference centre – Comwell Conference Center Copenhagen, Denmark’s largest conference centre – Crowne Plaza Copenhagen Towers, Denmark’s leading hotel within sustainability – AC Hotel Bella Sky Copenhagen, the largest designer hotel in Scandinavia – Marriott Copenhagen, one of Copenhagen’s best-known, five-star hotels – CIFF, northern Europe’s leading fashion fair - CIFF Showrooms, Scandinavia's largest fashion house for professionals with more than 16,000 sqm of permanent showrooms. – International House, Bella Center Copenhagen’s office hotel rent out offices from 11 sqm to 300 sqm.

Application created

13/09/2019

Application deadline

27/10/2019

Job location

Bella Center