Konference koordinator/Receptionist til Bella Center (barselsvikariat)

Er du vores nye kollega?

Brænder du for receptionistfaget, har du service i blodet og erfaring fra branchen? Så er du måske vores nye konference koordinator/receptionist!

 

En af vores kære kollegaer går snart på barsel og vi søger derfor en barselsvikar. Dit primære ansvarsområde vil være at servicere gæsterne, altid være opmærksom på deres behov og sørge for, at de får den bedste serviceoplevelse hver gang.

 

Som konference koordinator/receptionist i Bella Centeret vil du få en spændende hverdag fuld af udfordringer. Sammen med dit team har du en helt central rolle, når I sammen skal give vores gæster den bedste oplevelse. 

Om jobbet?

Du skal have en høj grad af selvstændighed, og desuden indgå i et team, hvor I sammen skaber unikke resultater og højt gæstetilfredshed.

Vi forventer, at du

  • har erfaring fra branchen, gerne med reception eller booking
  • trives med en vagtplan med skiftende arbejdstider
  • kan bevare overblikket i travle situationer
  • er nærværende og imødekommende for både gæster og kolleger 
  • er god til at samarbejde på tværs af alle afdelinger
  • har et godt kendskab til dansk, engelsk og de nordiske sprog – flere sprog er en fordel
  • har god IT-viden og gerne kendskab til O365

Opgaver

Din vigtigste opgave er at sørge for, at vores gæster altid får den bedste service, når de besøger os. I Bella Center har vi flere receptioner, og som en del af teamet skal du assistere i alle receptionerne.

 

Herudover vil dine arbejdsopgaver bl.a. bestå af:

  • Byde velkommen til vores gæster og vise dem til deres mødelokale
  • Diverse administrative ad-hoc opgaver
  • Mersalg
  • Telefonbetjening og booking af mødelokaler
  • Service og support til vores gæster til enhver tid
  • Oplæring af nye kolleger

Om dig

Vi søger en glad og entusiastisk person, som elsker gæstekontakt. Du skal være passioneret omkring service og gæstetilfredshed og trives i et dynamisk arbejdsmiljø med søde kolleger.

 

Det er vigtigt, at du er:

  • engagereret
  • kreativ
  • kvalitetsbevidst
  • løsningsorienteret
  • udadvendt

Yderligere information

Vi indkalder til interview løbende og lukker stillingsopslaget så snart vi har fundet vores nye kollega. Derfor opfordrer vi dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt.

Om Bellagroup
Bellagroup er blandt Danmarks største virksomheder inden for hospitality. Bellagroup har som udgangspunkt to forretningsben: Venues og hoteller.

Venuedelen består af Bella Center Copenhagen, Bella Arena og Bella Sky Conference & Event, CIFF Showrooms og International House. Bellagroups egenproduceret store events er bl.a. CIFF (Copenhagen International Fashion Fair), Bogforum og LEGO World.

I hoteldelen driver Bellagroup tre hoteller med internationalt anerkendte brands: Crowne Plaza Copenhagen Towers, AC Hotel Bella Sky Copenhagen og Copenhagen Marriott med til sammen næsten 1.600 værelser.

Bellagroup har over 160 møde- og konferencelokaler og samlet ca. 200.000 kvadratmeter, med plads til over 30.000 gæster.

Annonce oprettet

25/11/2021

Ansøgningsfrist

31-03-2022

Enhed

Bella Center