BC Hospitality Group søger Projektleder: Loppemarked i Bella og DesignerForum

Er du vores nye kollega?

Har du kommerciel forståelse, salgserfaring og bred erfaring med arrangementsplanlægning? Så kan du blive en del af en ambitiøs afdeling i en stor koncern i vækst.

Bella Center Copenhagen afholder årligt loppemarked fire gange og Designer Forum to gange. Vi søger en kompetent medarbejder med ansvar for salg, planlægning og udvikling af begge koncepter. 

Om jobbet?

I stillingen som Project Manager vil du med reference til Cross Sales Manager indgå i et dedikeret team, der sammen har ansvaret for alle de arrangementer som ejes og drives af Bella Center Copenhagen.

Du får det overordnede salgs- og projektansvar for de to koncepter “Loppemarked i Bella” og Designer Forum.

Du er ansvarlig for at holde dig orienteret om nye tiltag, nye koncepter og potentielle segmenter og markeder, som kan være med til at styrke dit eget ansvarsområde.

Ved afvikling af arrangementerne må der påregnes weekendarbejde, 5-6 weekender årligt.

 

Opgaver

Salg:

  • Selvstændigt forestå salg af stader/stande forud for arrangementerne.  
  • Bidrage til den løbende udvikling og implementering af salgsoptimerende processer. Heriblandt online platform til standsalg.
  • Deltage i regelmæssige salgsmøder med nærmeste overordnede, hvor salgsmålsætninger evalueres.

 

Projektledelse:

  • Selvstændig planlægning, styring, evaluering og ikke mindst afvikling af arrangementerne fra start til slut. 
  • Koordinering af funktioner og aktiviteter i samarbejde med kolleger fra husets øvrige afdelinger.

 

Markedsføring: 

  • Internt samarbejde med marketing- og kommunikationsafdelingen omkring markedsføring, kommunikation og pressehåndtering.
  • Tovholder og drivkraft på udvikling og effektuering af eksponering forud for arrangementerne og salgskampanger.
  • Eksternt samarbejde med medie bureau. 

 

Budgettering:

  • Udarbejdelse og opfølgning på budget på markederne.
  • Fakturering i henhold til gældende procedurer.
  • Detailsparring i forbindelse med kontrahering.

Om dig

Dine kvalifikationer

Fagligt:

  • Din uddannelsesretning er af kommerciel art og gerne betegnet som en mellem – eller lang videregående uddannelse.
  • Kandidater med kendskab til salg og planlægning af messer og udstillinger vil have en fordel.
  • Din teoretiske værktøjskasse er solid inden for projektledelse, og du har en markedsorienteret tilgang til dine opgaver.
  • Du har erfaring med kampagneudvikling og eksternt salg.
  • Flair for it-systemer og gerne stor erfaring med bookingplatforme. 

 

Personligt:

  • Du er løsningsorienteret og med en god kommerciel indsigt.
  • Du har kreative evner, som du holder af at få i spil.
  • Du arbejder struktureret, selvstændigt og ansvarsfuldt.
  • Du har gode kommunikative evner.
  • Du har et højt personligt drive samt en positiv og professionel tilgang til dine arbejdsopgaver.
  • Du er imødekommende og fungerer godt med teamwork samt vidensdeling på tværs af organisationen.

Om virksomheden

Virksomheden tilbyder dig:

  • Et spændende og udfordrende arbejde, hvor du får et selvstændigt ansvar.
  • En stilling i en professionel, alsidig og kreativ arbejdsplads, hvor vi brænder for at drive en sund og dynamisk virksomhed.
  • En afdeling, hvor lysten og viljen til forandring og nyskabelse er til stede. Du får en unik mulighed for selvstændigt at påvirke salget og udviklingen på operationelt niveau.
  • En stilling med attraktive ansættelses- og arbejdsvilkår, herunder sundhedssikring, gode kantineforhold og firmaarrangementer.

 

Vi afholder interviews løbende og opfordrer derfor til at du ansøger stillingen hurtigst muligt såfremt du er interesseret.

Om virksomheden
I BC Hospitality Group A/S værdsætter vi mangfoldighed og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, handicap, etnisk baggrund, religion og seksuel orientering.

BC Hospitality Group, råder over 1.580 hotelværelser, 162 møde- og konferencelokaler og ca. 200.000 m2 konference- og møde- og eventfaciliteter med plads til over 30.000 personer.

BC Hospitality Group A/S beskæftiger ca. 300 fastansatte medarbejdere fordelt på ca. 50 forskellige nationaliteter.

BC Hospitality Group A/S er en af Danmarks største virksomheder inden for hoteller, konferencer, messer og hospitality. Virksomheden består af: Bella Center Copenhagen, Skandinaviens største messe- og kongrescenter – Bella Sky Conference & Event, Danmarks største konferencecenter – Crowne Plaza Copenhagen Towers, Danmarks førende hotel inden for bæredygtighed – AC Hotel Bella Sky Copenhagen, Nordens største designhotel – Copenhagen Marriott, et af Københavns bedst kendte, 5-stjernede hoteller – CIFF, Nordeuropas førende modemesse – CIFF Showrooms, Skandinaviens største modehus med over 16.000 kvm. permanente lejemål – International House, Bella Center Copenhagens kontorhotel, som udlejer kontorer fra 11 m2 til 300 m2.

Annonce oprettet

22/06/2021

Ansøgningsfrist

01-10-2021

Enhed