F&B Operations Manager på Crowne Plaza Copenhagen Towers

Er du vores nye kollega?

Vi leder efter verdens bedste F&B Operations Manager – er det dig?

Om jobbet?

Formål med stillingen:

  • Planlægning og afvikling af events på Crowne Plaza Copenhagen Towers
  • Daglig drift af F&B outlets og Conference & Event Operations
  • Daglig drift af Copenhagen Towers Staff Restaurant samt Cafe Orango
  • Drift af events som hører under vores 360° Venue Catering
  • Efterleve Bellagroup’s Mission og værdier
  • Samarbejde med stakeholders
  • Være daglig sparring til lederteamet
  • Være et forbillede for god tone og ONE TEAM
  • Sikre en bæredygtig tilgang til indkøb og brugen af ressourser 
  • Være ansvarlig for nyudvikling i F&B
  • Deltage aktivt i Management Team samt Senior Management Team på Crowne Plaza Copenhagen Towers

Opgaver

Planlægning:

  • Ansvarlig for budget planlægning, håndtering samt eksekvering for F&B områder 
  • Ansvarlig for korrekt vagtplanering og COS i alle F&B afdelingerne
  • Ansvarlig for passende planlægning af events og bestilling af varer
  • Sikre lagerbeholdning altid er korrekt i forhold til behov i samarbejde med logistik ansvarlig
  • Udarbejdelse af tilbud i samarbejde med relevante afdelinger
  • Deltage i planlægningsmøder

 Afvikling:

  • Sikre en god afvikling med høj kvalitet 
  • Sikre at Team Members briefes på korrekt vis
  • Sikre egenkontrol og lovgivning overholdes
  • Deltage i morgenmøder, planlægning- og lejerudvalgsmøder

 Kvalitetssikring:

  • Sikre højt serviceniveau ift. til overordnede KPI på gæstescore
  • Kvalitet i planlægning og eksekvering
  • Overholde aftalte koncepter
  • Sikre løbende udvikling på koncepter i forhold til tidens trends
  • Sikre strategi er på plads for alle F&B områder
  • Ansvarlig for Brand Service Standards i forhold til F&B

Økonomi & Indkøb:

  • Indkøb i overensstemmelse med Bellagroup samarbejdsaftaler.
  • Ansvarlig for at afdelingens avancer overholdes
  • God og stærk kontakt med leverandører
  • Ansvarlig sikre bedst mulig indtjening og optimering af COS
  • Ansvarlig for COS i F&B
  • Ansvarlig for status og Micros rapportering
  • Ansvarlig for udførelse af månedsafslutning og rapportering 

 Ledelse:

  • Rapportere direkte til General Manager
  • Have en imødekommende og tydelig kommunikation
  • Afholde one-2-one med lederteamet
  • Benytte ledelsesværktøjer som understøtter strategien

Om dig

Faglige kvalifikationer, kompetencer og uddannelse (relevante for stillingen):

  • Bruger af Office 365
  • Bruger af Micros 
  • Bred erfaring fra F&B med ledelseserfaring

 

Personlige kvalifikationer/Sociale kompetencer (relevante for stillingen):

  • Være åben og ærlig i din dialog med teamet
  • Gå forrest med rette ånd og motivation
  • Planlægning og afholdelse af afdelingsmøder 
  • Have en empatisk og lyttende adfærd
  • Strategisk tænkende og god i eksekvering

Yderligere information

Vi indkalder til interview løbende og lukker stillingsopslaget så snart vi har fundet vores nye kollega. Derfor opfordrer vi dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt.

Om Bellagroup
Bellagroup er blandt Danmarks største virksomheder inden for hospitality. Bellagroup har som udgangspunkt to forretningsben: Venues og hoteller.

Venuedelen består af Bella Center Copenhagen, Bella Arena og Bella Sky Conference & Event, CIFF Showrooms og International House. Bellagroups egenproduceret store events er bl.a. CIFF (Copenhagen International Fashion Fair), Bogforum og LEGO World.

I hoteldelen driver Bellagroup tre hoteller med internationalt anerkendte brands: Crowne Plaza Copenhagen Towers, AC Hotel Bella Sky Copenhagen og Copenhagen Marriott med til sammen næsten 1.600 værelser.

Bellagroup har over 160 møde- og konferencelokaler og samlet ca. 200.000 kvadratmeter, med plads til over 30.000 gæster.

Annonce oprettet

29/11/2021

Ansøgningsfrist

31-03-2022

Enhed

Crowne Plaza