Crowne Plaza Conference & Event Sales Coordinator

Er du vores nye kollega?

Har du et ønske om at være en del af et internationalt team og ønsker du at få erfaring fra en innovativ virksomhed? Så er du måske vores nye medarbejder.

 

Vi søger en erfaren Conference & Events Sales Coordinator
med erfaring indenfor møder og events med et stort servicegen til vores Conference & Event afdeling.

Om jobbet?

Vi kan tilbyde dig en spændende og udfordrende stilling med et selvstændigt ansvar, hvor du vil være med til at præge afdelingens salgsstrategi på et lokalt og internationalt niveau.

 

Du får en stilling på en professionel, alsidig og kreativ arbejdsplads, hvor vi brænder for at sælge og planlægge møder og events i en afdeling, hvor lysten og viljen til forandring og nyskabelse er til stede.

 

Du får en unik mulighed for selvstændigt at påvirke din udvikling på operationelt niveau. 

Opgaver

Dine opgaver består bl.a. af:

  • At overholde de for salgsafdelingens planlagte strategier
  • At besvare forespørgsler pr. telefon og mail
  • At tage imod vores gæster og sørge for at de får en perfekt start på dagen og resten af dagen forløber med succes.
  • At sikre arrangementerne afvikles ift kundens mødeagendaen
  • At være bindeled mellem de andre involverede afdelinger
  • At evaluere på afholdte arrangementer
  • At være ansvarlig for at kunden modtager en korrekt faktura efter endt arrangement
  • At afholde rundvisninger på hotellet
  • At være vores Brand Champion for vores loyalitets program IHG Business Reward

Om dig

Du er kendetegnet ved dine kommunikative evner og arbejder altid med gæsten i fokus.

  • Du er detaljeorienteret og sætter en ære i at overholde dine deadlines.
  • Du arbejder struktureret, selvstændigt og ansvarsfuldt.
  • Du har et godt personligt drive samt en positiv og professionel tilgang til dine arbejdsopgaver.
  • Du trives med at have mange sideløbende projekter, og har ikke problemer med at prioritere dine arbejdsopgaver.
  • Du har et stort personligt engagement.
  • Du har kendskab til Opera og MS Office. Kendskab til OPERA er et plus.
  • Du behersker engelsk på forholdsvis højt niveau i både skrift og tale – gerne med kendskab til yderligere et fremmedsprog.

Yderligere information

Stillingen ønskes besat pr januar 2021 og der vil løbende blive afholdt samtaler. Vi opfordrer dig derfor til at sende din ansøgning hurtigst muligt.

Om Bellagroup
Bellagroup er blandt Danmarks største virksomheder inden for hospitality. Bellagroup har som udgangspunkt to forretningsben: Venues og hoteller.

Venuedelen består af Bella Center Copenhagen, Bella Arena og Bella Sky Conference & Event, CIFF Showrooms og International House. Bellagroups egenproduceret store events er bl.a. CIFF (Copenhagen International Fashion Fair), Bogforum og LEGO World.

I hoteldelen driver Bellagroup tre hoteller med internationalt anerkendte brands: Crowne Plaza Copenhagen Towers, AC Hotel Bella Sky Copenhagen og Copenhagen Marriott med til sammen næsten 1.600 værelser.

Bellagroup har over 160 møde- og konferencelokaler og samlet ca. 200.000 kvadratmeter, med plads til over 30.000 gæster.

Annonce oprettet

02/12/2021

Ansøgningsfrist

31-03-2022

Enhed

Crowne Plaza